"Detta fält måste fyllas i"

Nu har skolan dragit igång på allvar för de flesta. Jag tror nästan alla har börjat skolan väl?
Jag tycker det känns helt ok om man bortser från att jag har 300poäng för mkt och det tar typ en miljon år innan de tycks göra ngt åt det o ingen har koll på vad som ska göras heller! Men jag kommer inte att sura ned mig på det för det är sista året och jag ska få ut så mkt av det som möjligt!:D

Annars har det inte inträffat  så mkt på den här dagen! HAHA fast skönast är ju erik när han drar sin vanliga replig " som de sammhälsvetare ni är..." Haha jag skakade av skratt som man inte får yttra! haha Men nu ska jag sätta igång med läxorna ögonena böj! Skriva min projektplan alltså;) haha 

Have a Nice Day Everybody! See you next time! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0