En dag av alla dagar

Gårdagen var helt uppochned och bakofram!

Det började med nervositet inför halkan, jag fick till och med påminna mig själv om att andas! Men halkan gick bra i alla fall. Det var jag och två killar till, ena var en assnyggfotbollsspelare med det snyggaste leende o de blåaste ögonen o det bästa håret ever!! okej nu låter jag knäpp så jag ger mig! haha men kul var det i alla fall

Efter det blev det lite teori och ändrade planer så jag fick åka hem..
När jag är påväg från Helens så blev jag orsaken till en trafikolycka, jag gick på övergångsstället och en bil som saktade in 20m ifrån mig fick för sig att bara tvärnita när han va 15 m ifrån mig och då körde bilden bakom rakt in i honom... skumt var det:S

Men de sa inget till mig så ag gick långsamt vidare o sen var det inte mer med det...

Sen fick jag gå från husby och hem i as varm gassandesol! I JEANS!!! men men det blev ett dopp i poolen sen när jag väl var hemma:P

Senare på kvällen bar det av till Linnéa där vi hade Spakväll med hemmagjorda hårinpackningar, skrubbkräm co hnån ångande sak! Även anisktsmask och en massa frukt!!!  Jätte mysigt i alla fall så det kan vi göra om!:)

Nog om gårdagen jag ska börja skriva om vettiga saker här tror jag för man låter som en egoist (jag kanske ÄR en egeoist för visso men det finns faktiskt intressantare ämnen att skriva om än om sig själv och vad som har hänt under dagen. Även om gårdagen var rena kalabaliken! )

Bye bye nu ska jag på träning snart! innan dess ska jag stääääädaaaa... *suck*

Kommentarer
Postat av: carro

Anna = tänder på allt som rör på sig :P

2009-08-06 @ 21:29:23
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

Helt klart döh!;)

2009-08-08 @ 18:56:58
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0