Fast i vanliga banan igen!

GUUUUU vad jag är icke possitiv till huvudvärk! jag slösade just bort 1 ½ timme bara för jag var tvungen o sova bort huvudvärken o den är inte ens borta! snacka om slöseri!
Men på tal om att sova så drömde jag en himmla härlig dröm inatt;)

Anna var ledsen idag jag såg det på henne, carro var också ledsen, deras handbollslag har lagds ned och jag förstår dem... jag trode mitt liv tog slut när min fotboll röcks ifrån mig. Men mina fickor ni kommer hitta på grejer som får tiden att gå tro mig:)

Skolan har blivit ganska annorlunda, jag ser på människor annorlunda. vissa gör mig besvikena andra gör mig lyckliga:) Vad babblar jag om jag gillar allihoppa!:D

När livet tar ett steg framåt så tar man ett steg åt sidan in i en ny bana!
Träning ses sen!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag har redan glömt bort vad det var du drömde om... :P



Du drömde nog att du flög ^^ naughty...

2009-08-25 @ 18:37:54
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha nae jag drömde om en POJKE!! som du inte gillar;)

2009-08-25 @ 21:19:31
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0