I need some action tonight!;)

God Damn vad jag saknar den t-shirten! HAHA NOT!
Seriöst jag har varit hemma i ca 6 dagar nu och jag har redan fallit tillbaka i vardagsrutinerna!
Jag vill förändra mitt liv! Jag vill inte vara tråkiga jag! jag är less på mig själv...

Den här kvällen blev helt åt helskotta förstörd... jag sitter typ på mitt rum och kan inte ta mig nånstans, inte ens ut från rummet för elin vill inte veta av mig för hon skulle ju haft syskon- och föräldrafritt ikväll... men men det är bara en kväll försöker jag intala mig själv! JAG ÄR SÅ HIMMLA UTTRÅKAD!:(

Det mest spännande som kommer hända ikväll är typ att jag ska ut och gå med min kusins hund för hon själv är inte hemma. Jag har inget emot det egentligen det är bara det , finns det inget mer att ge av den här lördagskvällen eller?:S Jag ska nog fasen se till att få fart på den! jag ska ta ett dopp i poolen, fixa i ordning mig och sen ska jag göra hundtricket! HAHAH nae vars:P

jag ska komma på grejer jag ska fixa under den närmaste framtiden så jag inte behöver ha så tråkigt! Vänta bara tills jag har det där körkortet! då jädrar!!!

Vi ses;)

Kommentarer
Postat av: carro

HAHAHA, den tischan asso :P

2009-08-03 @ 10:18:03
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahah va??:P

2009-08-05 @ 16:45:41
URL: http://ormbunkens.blogg.se/
Postat av: carro

Tischan = t-shirt :P

2009-08-06 @ 21:36:31
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0