Jag har bara rätt! Jag vet det!(A)

Haha Lisa och jag drar som vanligt igång våra små tjafs på en gån så fort skolan drar igång! Vi kanske är typ syskon på en annan planet och därför håller vi på så här ni för det kanske fungerar som en woodoo??:O vet vet?!
Denna gång gällde det i alla fall om man tror man kommer dö när man sätter sig  i en bil och om man tänker samma sak när man sätter sig i ett flygplan;) Helt ovärt egentligen och ingen bryr sig! Men jag tycker om dig i alla fall Lisa även fast du är en mört ibland!;) Vad gör man inte för att liva upp en dö tråkig Svenska B lektion liksom?? aja

Vi flickor har planerat att åka in till stan i eftermidag med min lilla Åskar ( se om han klarar av det :O men det gör han nog;) )
Jag får sms om nattliga promenader nu för tiden med:o svårt att avgöra om man ska med eller ej;) Nått äre  i alla fall:) haha

Men nu är klockan 11:11 önska er nått!:D O nu försöker lisa göra mig arg igen för "hon tror inte på sånt skit" Men det kanske JAG gör!!!! Haha:P Nae nu ska jag jobba de 4 min som är kvar av lektionen sen är det äklig mat som gäller! Wohoo!

See you


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha svenska B är BÄST! Efter dig och mig så klart ;)

2009-08-21 @ 19:16:24
URL: http://mirjamlisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha helt klart going!;)

2009-08-21 @ 23:23:57
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0