Someone just like it that way

Jag tror inte det är någon som har missat att det var skolstart för många idag?
I alla fall på Nys så var det det och det känndes helt ok! (ska tilläggas att jag var där 10 min innan jag var tvungen att gå igen;) )


Till råga på allt så fick vi de fulaste "busskorten" jag någonsin sett, nämligen en papperslapp som jag inte ens ödslade min tid på att läsa, men man var tvungen att skriva sitt namn och personnummer, så nu vet väl alla busschaffisar inom östgötatrafiken vad jag heter och mitt persnr eftersom jag flänger med bussarna hela tiden numera.

Innan skolan så hade vi en liten träff med delar av gänget, d.v.s (det vill säga?) de som kunde;)
Det fick mig att tänka på hur sjukt mkt som har förändrats under den här sommaren! Vi är som nya personer ju:O fast ändå samma gammla vanliga:) men jag gillar det;)

Nu ska jag gå och ringa Lena för att ,.. öhh jag minns inte varför hon sa att jag skulle ringa!XD men det är säkert nått viktigt så nu ska jag leta reda på hennes nr!

Byebye

Kommentarer
Postat av: carro

Wtf lena? :P

2009-08-17 @ 19:48:25
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

Jepps jag skulle ringa henne o får reda på allt som ni fick reda på;)

2009-08-18 @ 21:27:09
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0