The Day After

Gårdagens party party var superkul!
Dock kl 4 på morgonen så trode jag att jag skulle spy i mammas bil! haha men jag klara mig!

Just nu sitter jag och surar över att jag blev bortglömd och jag har ingenstans att ta vägen ikväll...
Elin ska ha kompisar här och hon blev as sur när jag berättade att jag inte skulle åka iväg som jag trodde...
Så är det nån som inte har några planer för kvällen så hör av er ok?:)
Jag har fått förslag på att träffa en snubbe som jag aldrig träffat men det suger ju eftersom jag inte har nån reservplan och jag är skeptisk till att åka hem till en kille utan att veta att nån kan komma och hämta mig om det skulle behövas! (kalla mig gärna feg för jag bryr mig inte!)

Nu är jag gör hungrig och ska ta mig nått att äta sen ska jag ut en sväng mer än så vet jag inte för kvällen, kanske blir instängd på mitt rum och plugga till körkortet eller så chansar jag på snubben eller så går jag bara o dör! (inte det sistnämnda!)

Ha det fint på er! bye

Kommentarer
Postat av: carro

I helvete heller att du går hem till en främmande snubbe! ger sträng blick

2009-08-01 @ 14:03:10
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

(A)

2009-08-01 @ 19:12:36
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0