Vilken chock!:O

Carro är bäst! Hon ska lätt bli nån form av designer eller liknande konstnär eller nått checka bara in min blogg liksom! Här slänger man ut lösen till henne o vad får man?? En AS SNYGG blogg så klart!:D

Carro du är bäst!:D

Jag har lärt mig en nyttig läxa! Gå aldrig ut kvällen innan en fotbollsmatch! Även om du inte dricker så blir man seg i kroppen dagen efter , det är då man behöver drickan kanske?:O!:D haha

Skolan börjar imorron för de flesta vad tycker vi om det då?
För min egen del så gillar jag det ( för jag kommer ju inte! haha)
Nae vars men första dagen känns ändå tråkig att missa för då får man ju reda på vad alla har gjort i sommar! :)

Nae nu har jag inte tid att sitta här och mumla packa väskan äre som gäller o tagga till fotbollsmatchen!

Herrå

Kommentarer
Postat av: carro

Naaw sötnos, tack! :D vad glad jag blir att du tycker om den :) DU är bättre än bäst!

2009-08-16 @ 16:04:04
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0