21 December

Onödig fakta om mig:
Jag kan NÄSTAN skriva på datorn utan att ens snegla på tangenterna!
Jag gillar när jag kan vara spontan!
Jag är barnsligt förtjust i snö och allt det för med sig, typ pulka, snöbollskrig, snöggubbe osv

Aja Elin och jag har varit inne i stan och letat julklappar (tro mig vi var inte ensamma!) Sen hämtade vi emma från tågstationen med så nu är hela familjen samlad igen!:D

Det är jul om 4 dagar:O Jag har egentligen INTE tid med det här! hihi ^^

Imorron ska vi förhoppningsvis åka massa pulka och sen drick var choklad med tjejerna!:) Gillar er skarpt mycket!!

Nu ska jag kila iväg o pyssla med annat, typ slå in julklappar innan alla smyger in i mitt rum och ser vad de ska få i julklapp:O Fast då för de ju egentligen skylla sig själva för att de förstör överrasningen! :P

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0