Crazy Lady!!

De närmaste dagarna har varit slapping emd werner som gäller och en hel del nyårsplanerande! Men ordning på torpet ha rvi ännu inte fått!

I ren panik åkte werner och jag in till stan där vi skulle möta lisa och väl där så gick vi på jakt efter något att ha på oss till nyår! Det hela sluta med att jag köpte ett par coola brallor (som jag itne ska ha på nyår) men inte tusan hitta jag nått till nyår!:O PANIK!!

Sedan åkte vi för att lämna av werner på hennes handbollsträning (efter många fel svängar hit och dit kom vi äntligen fram!). Efter ännu fler omvägar på väg hem till Lisa efter att vi lämnat av werner så kommer vi till ett bevakat övergångsställe där jag i bilen har grönt och gångaren har rött, där står det en tant som traskar lungt ut på gatan och jag får lägga mig på bromsen!:O (självmordsbelägen?? Inga reflexer heller!! morr). Lisa jag och tanten överlevde i alla fall o färden hem till lisa gick lungt sen och hon kom hem!

Min dag var sjosig med andra ord! Imorron vankas det fika och jag måste i ren panik hitta nått att ha på mig på nyår!:O Vi ska va skitsnygga!;) Nu väntar badet! Hejsvejs! 

Kommentarer
Postat av: LIZ, hahhaha

Hahaha, miffo tanten!!! Vi ska vara snyggast :D klä upp oss till tänderna hallå, sen tar vi killarna med storm xD hahahhahahhhahahahh! eller inte! HAHAHHAHAHHA

2009-12-29 @ 23:36:42
Postat av: Anoo

Hahah lätt fett att vi ska! hahah fast du har ju nästan redan paxat än ;) hahaha

2009-12-30 @ 00:24:13
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0