Dagarna efter

Oj oj oj vad den här julen gick fort!:O jag han liksom aldrig få in julkännslan tror jag! Alla växer vi upp för snabbt

snabbis av julen, taget mest med mobil därav sämsta bilderna!


Frostigt och kallt!


Släkten lagom road! HAHa


Kusinen med kisse i knät!





Kusinernas parymin!


Kissen med massor med namn blev rädd o gömde sig under soffan:)


Elin och jag busar!



Julfirandet fortsätter hemma med andra sidan släkten



Syster yster fyller på glöggen



Min söta skallepär var med även i år:)



Där av namnet!



Massa paket under granen:O



Astor vaktar alla julklapparna så inte tomten tar tillbaka dem! (han visste nog att han skulle få ett grisöra tror jag:O )



Min hund kan öppna paket!:)



Paket öppning:)

Hoppas ni alla fick en bra jul! Jag vet att det är folk som inte har det så bra dessa tider men man får väl hjälpa så många man kan helt enkelt! :) Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0