Dass dagg

Det sägs att det är storm ute :O men jag vet inte för det är mörkt ute!
Pulkadagen blev precis som vi inte planerade! HAHA eller var det som vi planerade? aja jag skiter i vilket kul var det i alla fall! men roligare blev det när det blevfika tajm! Haha har fikat 4 ggr idag! Nr var med felle och challe i backen nr 2 var på Jannes med felle, challe och carro! nr 3 blev hemma hos mig med felle och carro och nr 4 blev med familjen här hemma! hihi Anna DaSS fikamonster! (A) Innan jul får man faktiskt!!

Jag saknar mer julmys och det är julafton om två dagar! VA!? det känns ju inte vart har pirret tagit vägen?? har jag redan blivit vuxen!? NEJ jag vägrar!! I ren protest ska jag gå ut till elin och titta på den otroligt dåliga julklalendern! (det var bättre förr säger jag bara!) Sen blire skum bad! mmmmm

Pösshej!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag känner likadant, jag vill med ha tillbaka julkänslorna det känns ju inte likdant längre och plus att julkalendrarna nu för tiden suger. Det var bättre förr :D

2009-12-23 @ 20:32:59
URL: http://missinnocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0