En helt ny jul

Idag började den riktiga städningen! Egentligen gör vi inte den förens några dagar innan julafton men i år blev det lite annorlunda, Och jag gillar när det är annorlunda! Det är aldrig bra att fasta för mycket i traditionerna! (inte de som har med städning att göra i alla fall)

Jag har funderat på det här med bloggande! gud va olika stilar alla har när de bloggar egentligen.. jag läser iofs bara mina vänners bloggar men i alla fall där är det en otrolig skillnad på hur man bloggar och vad man bloggar om!

Igår var det firande för hela slanten då skolan slutade och jullovet började! Kyrkan med massa sång blev det på avslutningen o efter det julklappslek! mums mums blev min fångst tydligen efter som några snodde min choklad!:O No hard feelings;)

Sen bar det i alla fall in till stan där det var power shopping som gällde! + fika (A) haha sen iväg till kiropraktorn o knäcka till sig så man kunde dansa på kvällen! Haha vilket ja iofs skulle gjort i alla fall;) Massa dans blev det och kalla fötter med!:O Ouuups anna INTE bra alls!

Det var en lite lustig dag igår faktiskt... men jag trivdes i alla fall:) Lustig är ju mitt andra namn!;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart det någon C då? eller kanske någon annan för dig eller någon av dom andra?! skönt med lov för er också nu då :) ha det bra och njut av lovet saknar er!

2009-12-19 @ 21:10:59
URL: http://mirjamlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0