Ett gott skratt förlänger livet, jag kommer leva lääänge!

Igår drog huvudvärk/migrän ner hela kvällen faktiskt! även fast jag hade det himmla kul hemma hos felle med tjejerna! Massa skratt var det! Vilket vi alla gillar !;D

Ikväll blev det ännu mera skratt och jag kommer nog vakna med träningsverk i magen imorron! haha! Illa men himmla kul att skratta så mycket att man gråter! Bara så skönt!!

Måste nämna min mormor och morfar här också som firar sin 50 åriga bröllopsdag! GULDBRÖLLOP! grattis till dem!:) De är så söta så Men wooow femtio år är länge i mina öron och ögon! :) <3

Imorron är det julkonsert i kyrkan! Jag ställer ju självklart upp och hav två är det samling för kören o då ska det sjungas julsånger med massa julstämmning! och barnen ska gå luciatåg också självklart:)

Så nu blir det att krypa till sängs varefter och imorron kommer det bilder från kvällen om jag orkar;P Ha det fint allihopp Gonatt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0