Första december!:O

Jag har egentligen ingenting att skriva här men jag skriver endå så jag håller hjärnan sysselsatt med ngt! Asså idag har det varit helt Crazy! Dagen i skolan bara försvann nu när jag tänker efter! och en klapp på axeln till Lina, Felle och mig som ÄNTLIGEN har kommit igång på riktigt med drogmissbruket ( alltså samhällsarbetet! ).

Intima rummet blev nästa vändpunkt med knasiga historier o jag vet inte vad! HAHA kule var det i alla dall!!:D

Btw för de som vill veta så snodde min tvättmaskin ett av mina skosnören igår!:O Jag har hört att de gillar strumpor men inte fasen skosnören för det! INTE OK! Men jag får väl gå i skor utan skosnören... eller så fixar jag bara ett annat skosnöre;) ELLER ännu bättre jsg köper nya skor!(Y);D Låter kanon tkr jag!

Nä nu ska ja va duktig o göra svenska o psykologi... suck!
Hejsvejs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0