Frostkristall

Hej mitt vinterland!
Jag vaknad av att solen sken in rakt i ansiktet på mig imorrse! Jag bara älskar det!
Sen när jag kliver upp ser jag att det är frost överallt och inte ett moln på himlen! Myyyyys!
Idag är det konsert som gäller vad gillar vi det? Inte alls om du frågar mig, i alla fall inte om ja ska stå och sjunga... suck! Men man ska utsätta sig för sånt man är rädd för för att bli mindre rädd! Det finns ett ord för detta som nämnt minst 10ggr på Psykologilektionerna men jag har glömt vilket ord det är:S

Men jag tänker inte tynga ned dagen pga det för vädret är underbart! Mina vänner är underbara! Livet är ganska så underbart!=)

Nu ska jag återgå till skolarbetet igen! (har man bara en lektion på hela dagen så måste man ju utnyttja den!)
Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0