Några få väl utvalda ord

Mitt humör är värre än en bergodalbana! Upp ner upp ner upp ner upp ner!
Kanske är jag schizofren eller paranoid, jag har fått för mycket psykologi på hjärnan tror jag!

Min morgondags morgon ser jag jätte mycket fram emot (okej kanske inte mattepluggandet) men om jag nu ska plugga matte så ska det vara samtidigt som frukosten äts och tillsammans med Lisa! MYS:) Efter det är det musik för hela slanten som gäller! Vilket jag verkligen inte säger nej till :D

Inte några värda inlägg här inte men jag har inte kommit på något vettigt att reagera på! eller okej jag säger så här : jag tycker pälsmodet har gått över styr o folk löper amok för fuskpälsar som inte ens är snygga... suck! Men det är bara min mening alltså;)


"we Sing, we Dance, we Steal things!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0