Rädsla

Att vara rädd är inte att vara feg,
att våga visa sin rädsla är att vara modig.

För vissa kanske det låter töntigt men jag bryr mig faktiskt inte, jag vantrivs på scenen om jag ska sjunga. allt blir suddigt och jag hör alla ljud tusen ggr högre, Har du varit nära på att svimma men inte svimmat så vet du hur ja känner när jag står på en scen och vet att jag måste få ihop några ord med toner i en melodi.

Men att utmana sin rädsla gör att man utvecklas, jag vet att jag klarar av min scenskräck även fast ajg inte njuter av att vara på scen men jag har lärt mig att om jag inte tvingar mig själv till saker så skulle jag kanske vara rädd för allt vem vet?

Jag fixade scenen ikväll, och just nu känns det som jag kan andas igen (om man bortser från att jag har psykologi och svenskaarbeten som kväver mig! :O ) Imorron ska jag ut och springa har jag bestämt. jag ska i alla fall testa för jag klara inte av det här längre!




Nu ska jag leta reda på sängen och sova som en stock!:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0