Tillbaka

Okej nu ska ni få höra
Jag började om tänkte jag!
Den här gången startade jag blogg för jag ville det, inte för någon annans skull.
Jag kommer säkert skriva om alla möjliga saker ( som vanligt ) men ni får väl solla ut det som känns kul att läsa o mindre kul att läsa helt enkelt!:P

Mitt sommarlov fram till nu har varit intressant ( är fortfarande intressant)
Jag har bott i Båstad i fem veckor tillsammans med Felle, en av de underbaraste människor jag känner! Vi bodde sämst nästan hela tiden men Jobbet var roligt ( vi jobbade på hotell) och människorna där var roliga:)

Här är lite bilder från båstad!

Efter en utekväll på Madison
F.V. Camila, Caroline, Claes, Felicia, Jag



Här bodde felle och jag de första två veckorna! Och vi åt i sängarna för resten var sunkigt (sa vi, men vi viste inte vad som väntade oss i källaren då;P )

 
Det kronglar med internet nu så det kommer fler bilder senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0