2009 måndag!

Nej jag har inte ändrat uppfattning MÅndag är fortfarande en av de tråkigaste dagarna i veckan!

MEN den har självklart sina fördelar! som att man har längtat att få träffa sina kompisar i en hel helg( eller ett helt lov som nu, för att inte tala om en extravecka för vissa) Jag tyckte det va kul att mina Thiländare har kommit hem igen!:D Och vi fick provsmaka på Thailand med! Inte illa pinkat! Jag fick en tufffincoolkulväska också! Danke I LÖÖÖV it!!!

Men som vanligt med måndagar så är det bara att sätta igång och plugga med... suck! Men först ska jag tvätt av mig! Undra varför man alltid känner sig så äcklig när man är lite halvsjuk:S Aja morsning korsning!

Kommentarer
Postat av: Cato

Anna länka mej så länkar jag dej ;)

2009-11-03 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0