aj Aj AJ ont Ont ONT!!

min "att göra lista" för den här dagen gick åt pipsvängen eftersom jag inte kan röra min vänsterhand utan att skrika av smärta!!( okej en smärre överdrift) men jag kan i vilket fall som helst inte använda min vänsterhand.. Känns lite jobbigt eftersom det är vollyboll som gäller imorron:/ Mamma o pappa säger att jag verkligen måste gå till doktorn nu... JAG VILL INTE!! men iofs hur normalt är det att knappt kunna rör handen för man har så ont utan att man ens har gjort något?:S INTE OK alls!;P

Men jag kan ju plugga i alla fall.. sen att man sitter o skrier med en hand på datan gör ju att det tar lite tid:O

Ha det fint puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha du och smärtor :P eller så har du bara all världens otur med allt.

2009-11-26 @ 14:46:35
URL: http://missinnocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0