Don't stop beliving, hold on to that feeling

Sorry har inte lagt in bilderna från vollybollen än men de kommer! JAg ligger efter med allt just nu känns det som, eller nae jag har bara typ 1000 grejer att göra!:O Men det ska väl snart vara fixat;)

ikväll blir det en rackarns pluggkväll oj vad nördig jag är! Men så blir det när man går i skolan!

Min Anna är och mönstrar nu och hon träffar tydligen massa söta pojkar (jag är inte avis jag är inte avis OKEJ jag ÄR avis! ) Men jag håller ialla fall alla tummar för henne så gör det ni också!!

Det finns en jäkla fluga i mitt rum hör jag!:O urk va jag ogillar flugor!!! Men men nu ska jag sätta mig på sängen o plugga matte, psykologi och svenska! Tråkigt jag veeeeet! Men sånt måste göras ibland!

Men hare bra hörrni och ja lovar bilderna kommer snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0