Händelserikt

Förutom att jag såg ut som skit när werner och jag skulle hem till mig så träffa vi ju självklart på männen i uniform (polisen) och fick blåsa och visa körkort, sa jag att jag såg hemsk ut? Annas kommentar var "Tur att de inte såg mig i alla fall". Men vi klara oss!

Sen efter en tur hemma hos mig och en dusch drog vi tillbaka till werner där det blev styling för fulla muggar inför rockfest! Sen bar det vidare igen till Norrköping där det blev mer styling hemma hos Lisa och nästa stopp blev hemma hos Anders där sista finslipningen blev! Sen hade vi där tre rockstjärnor och en tråkig islandshäst... sista stoppet blev på Statoil innan de tillsut kom fram till festligheterna efter en obehaglig bilfärd bland groparna!

Väl hemma stressade jag runt som ett djur och städade, lagade mat och bara stressade i allmänhet, jag har ingen aning om vad det tog åt mig. Nu sitter jag mätt och ser på "Körslaget" och är jätte uttråkad så jag tror jag går ut bara ställer mig att hoppar rakt upp och ned, det skulle säkert göra susen! not...

Nu ska jag sätta mig och plugga (EN LÖRDAGKVÄLL!?) Anna min jävla töntunge säger jag bara till mig själv!

Hejpåer!

Kommentarer
Postat av: Werner

Kul kväll du fick efter du lämnat av oss då ;) Men måste säga att det inte skulle gått hälften så bra för mig om du inte varit med, du var ju liksom påklädare, skräddare, stylist och frisör för mig :D och du var duktig dessutom! ;D

Puss på dig min "islandshäst" ;)

2009-11-08 @ 20:24:18
Postat av: Anna

Bästa kvällen ever tror jag! NOT!! Säger ju att det blir mitt blivande yrke;) Har jag sagt att du är en av de bästa??? Det är du i alla fall!:D <3 Puss påre min rockstar!

2009-11-08 @ 21:04:43
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0