Ja, jag vet att jag döljer en sanning

Undra om ens undermedvetna har något med saken att göra ifall man döljer något för någn utan att ens tänka på det?

I alla fall jag mår väldigt gott idag! Och jag har ingen aning om varför:P Kanske för att mitt rum är så himla välstädat och rent? eller för att julen är på ingång? Det kan inte vara på grund av skolan i alla fall eftersom jag varken är klar med svenskan eller psykologin men jag ska ta tag i det snart hade jag tänkt (lär aldrig hända men man ska vara positiv!).

Städade min garderob förut och det enda jag kan säga är HA HA! Seriöst jag har svårt att göra av med mina gamla jeans! jag kan inte ens använda dem för det är hål i dem, men jag har inte hjärta nog att slänga dem heller! Så de ligger nu längst upp i garderoben, som för övrigt börjar bli smockfull! :O

Var på improvisationsteater igår btw! hahaha det var något av det roligaste jag gjort faktiskt! Haha flum som jag är ^^ Men vill ni få in ett skratt i den gråa vardagen så gå på sånt!;D

Nuuuu vankas det mat så hej påer!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0