Jag kan bara inte berätta allt!

Dagens härligaste var abbes party!:D Som ofc var toppen! o grattis i förskott på Abbe!! Och grattis i efterskott på Anna werner som klev in i vuxenvärlden den 19 November!! Puss till er båda!!
"Är du verkligen svensk" var väl en av många meningar som sades ikväll men lite glad blev jag allt över frågan(A)
 Jag står emot all statestik om att svenskar ska vara osociala!!

Nog om dagen GÅRDAGEN är något som jag hoppas och inte hoppas få uppleva igen! HAHA kanske jag ska tillägga :P Många händelser på ett o samma dygn om jag får säga det själv;)

Men imorron är det en nydag och jag har en att göra lista! Och låt höra på den då!
1. Städa hela rummet!
2. Rensa ur garderoben
3. Se en film
4. Fortsätta med städningen i hela huset
5. Komma på vad jag ska ha för utklädningskläder på måndag!

Gonatt Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0