Klapp på axeln

Igår var jag faktiskt väldigt duktig måste jag säga!
Jag sprang faktiskt till doktor (okej det kanske inte va några glädjeskutt men i alla fall)
Varav jag bara är förkyld och har en infektion i handen!YEY asså egentligen önskar jag att jag kunde bli sjuk rejält så jag kan få bli frisk så jag kan börja träna igen. Men man har inte alltid tur...

Så ni har jag alltså bandage på ena handen och ska typ städa hela dagen sen ikväll blir det att skjutsa mor o far sen ska jag träffa Linnéa (KUL!!:D ) och så ska vi gå på improvisationsteater (Spännande!!) och sen ska vi slappa o ta ikapp!:D Kanon kväll helt enkelt(Y)!

Imorron ska jag upp allderles för tidigt eftersom jag har lovat min kära mor att sjunga med deras kör (varför går jag med på sånna hära saker?) Så 8.30 är det samling alltså! Sen för det bli en jäkla massa plugg då också...

Tjilivippen påer allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0