not the best day ever

Seriöst hur mkt kan gå fel på en och samma dag??!

Skolan har ju varit helt ok iofs om man tänker bort sånglektionen då min röst inte fanns och det faktum att Lisa dissar redovisningen för sjuhundraåttioelfte gången ( Men Lisa jag är inte arg jag tkr om dej i alla fall det vet du!<3:) )

Sen stressar jag på pappa som den dumma dotter jag är så jag ska hinna till Kiropraktiorn, vilket jag hinner och väl där upptäcker jag att det var IGÅR som jag skulle varit där så det blev bara o ta sitt pick o pack o åka raka vägen hem. (Funderar seriöst på om man kan vara senil innan 19 års ålder!! i så fall är jag det!)

Sen efter långsamkörning hem (nu hade jag ju inte längre bråttom till ngt).. Väl hemma skulle jag vara duktig o laga risgrynsgröt för första gången i hela mitt liv och det börar med att jag läser fel (självklart) och tror att 3/4 dl ris betyder 3 till 4 dl ris, så där står jag o ÖSER på o sen tyckte jag väl att det var för lite med 1 ½ dl vatten att koka allt detta ris i det såg ju torrt ut även fast vattnet var i liksom (!!) Då inser jag mitt misstag..

Jag slår vad om att jag kör i diket när jag skjutsar elin till träningen också! Det vore en sån härlig tuch på dagen!

Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0