On my way from home!

Jag är trött trött trött sov allderles för lite inatt känner jag! Hoppas jag inte behöver köra från borjan för i så fall kan jag ta en berömd powernapp i baksätet!:D

Jag börjar undra vart fasen det är vi ska!? Pappa är lite knäpp han säger till mig "packa ner bra skor som man kan gå länge i" men han säger det inte till någon annan. o till elin säger han " ta med mjukisbyxor också" men inte till någon annan. Och till mamma säger han " glöm inte att alla ska ha en varsin necissär" Sen tror han att alla vet om allt ting men det är bara jag som har packat ned skor, elin är den enda som har packat ner mjukisar och nu fick jag reda på att alla ska varsina tandkrämar och dushgrejer! Heja pappa! Men nu har vi lärt oss i alla fall och jag undrar vart tusan det här ska bära av!

Nä nu ska jag gå och göra matsäck!

Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0