Organiserat kaos

Jag har bara massa tankar som yr runt i huvudet på mig just nu och jag vet varken ut eller in längre!
Egentligen är väl det bra eftersom jag alltid tänker för mycket annars:P
Jag tror det är för jag har för mkt fritid nu när jag inte kan träna!:O Jag måste se till att bli frisk alltså!!

Det har lugnat ner sig lite i skolan i alla fall nu så jag har nog bara två arbeten på g nu istället för sjumiljoner o det är ju alltid en liten förbättring!;)

Mitt liv är ett kaos men jag gillar det ändå!:)


Kommentarer
Postat av: Catooooooooooooo

Men vadå klicka på länkar :S de går ju inte jag fattar inte ett skit:( buhuuuuuuu

söt du är btw (A)

2009-11-04 @ 10:16:52
Postat av: Werner

I know sweetie :) btw är jag ännu en gång den mästerliga fotografen ;D

2009-11-04 @ 11:33:01
Postat av: Anna

Du är alltid den mästerliga fotografen Anna;)

2009-11-04 @ 17:13:09
URL: http://ormbunkens.blogg.se/
Postat av: Werner

I know! Fast du kan vara praktikant till mästaren om du vill ;)

2009-11-04 @ 18:00:35
Postat av: Anna

Haha känns redan bättre!;)

2009-11-05 @ 16:57:08
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0