Puss ^^

Suck på skolan!
Nu har vi en avslutad naturlektion och jag är klar med min frågeställning! Typ inte men nästan!;O
Carro sitter här brevid och låtsas plugga (fast jag vet att hon gör annat;) ) Lisa försöker också se proffsig ut men egentligen sitter hon bara o kollar på facebook och tänker på annat!:O
FÖR att inte tala om felle som faktiskt är den nörd hon säger sig vara för hon sitter faktiskt och pluggar!:O OMG!!

Nu är jag trött i huvet och försöker komma på ett ämne att prata om till svenska NP... Data stina står och predikar med sin jobbiga röst rakt för över! Undra vad hon skulle säga om jag vek ihop ett flygplan o kastade det i huvet på henne??

Tåls att testa! men en annan gång

Tjilivippen / Islänningen!

Kommentarer
Postat av: Miri

Såg mejlet! du har hans mejladdress nu! hoppas det hjälper:)

hördu, bloglovin eller? ;P

VI MÅSTE SES!!! puss

2009-11-10 @ 10:41:17
URL: http://miriisabella.blogg.se/
Postat av: Miri

haha, alltså! gå in på bloggkoll.se då kommer du till det! det är asbra, då kan du hålla koll på bloggar. du skriver i dem du vill hålla koll på. sen går du bara in där så får du allas nya inlägg! assmidigt!! :D jag har dig där nu iaf!! ;) pusss

2009-11-10 @ 17:21:38
URL: http://miriisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0