Skoltid

Okeeeej Nu står annica o predikar om Cv:n och framtiden! Jag får ångest ångest ångest! Det är inte ens min lektion jue:O De verkar ganska allämnt förvirrade i den här klassen om ni frågar mej asså;P

Sj har jag suttit och inte gjort något vettigt (eller joo jag har skrivit en halv sida psykologi faktiskt(A)) Men sen belv det bananer i Pyjamas, De är ju så söööötaaaa!! Abbe sitter o små sneglar på mig och emellanåt drar hon till mig på min onda arm! (Funderar på att ge igen! Vem lyckas smälla till min arm 3ggr på en kvart liksom!? joo Abbe!) Men hon är söt ändå(A)

Hi hi hi Ni vill jag ha en fika men jag vågar inte gå här ifrån för då måste jag gå förbi alla!:O Men det gillar vi ju;)

Kommentarer
Postat av: carro

inte konstigt, är ju teknikare jueeeee :P Bananer i pyjamas!!!!! <3<3 :D

2009-11-25 @ 17:11:30
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä okej då men i alla fall!;D we love them!!:D

2009-11-25 @ 21:20:43
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0