Suck, stön, stånk!

Som med alla andra som har läst Svenska B kursen så är hjrnan tömd idag!
Seriöst vill man verka dum så är det bara att göra ett 5 timmars nationella och sedan är man så tom i skallen att folk börjar tro att man är korkad!
Jag har tänkt alla min 65 000 tankar idag! Jag hörde på radion att man tänker 65 000 tankar per dag. men hur räknar man det egentligen?? nån måsta haft himla tråkigt! o vadå vad är en tanke då? Är det typ en mening, en bild, ett ord eller vad?? Jag blir (mer) förvirrad!!

Dagen till ära ska jag faktiskt bara sätta mig med min bok och läsa! Tycker faktiskt att det är ganska väl förtjänt efter detta slit!

Hare bra hörrni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svenska B över!! vi borde fan fira!!!

2009-12-03 @ 19:38:15
URL: http://Custovic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0