11:12

jag vet att det var något viktigt jag skulle skriva här.. kommer bara inte ihåg vad det var! Haha jag är hemsk dålig på att minnas saker just nu!

Jo just det! Har jag sagt att jag hatar att säga nej? Eller att avboka saker?
Men vem gillar det egntligen? Det är ju alltid någon som blir besviken eller ledsen på en när man gör det...

Undra varför folk egentligen är så emot förändringar, när de blir äldre framförallt! Lite konstigt tycker jag allt att det är med tanke på att livet förändras hela tiden och man gör olika val jämt OCH till råga på allt så finns det även de högre uppsatta personerna som styr o ställer i ens liv! Man borde ju ha vant sig att det alltid sker förändringar när man blir äldre tkr man... men vissa lär sig väl aldrig antar jag :P



Ha det fint alla o tänk positivt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0