22:31

Nu sitter jag i min egen säng igen o ska väl sova i den inatt antar jag
Min säng känns jätte liten till skillnad från sängen jag sov i hos anna!:(
Men jag kan väl bli van vid den här lilla putte sängen igen antar jag... efter några nätter,veckor,månader o år!

Huvudvärken har inte släppt och jag befarar en bäbishjärntumör (okej jag gillar barn men vete sjutton om ett sånt barn räknas?) Mitt mini projekt på naturen kommer förmodligen kretsa kring huvudvärk, usch tanken på det ger mig nästan huvudvärk!:O MEN om jag har tur så kanske jag kan lösa mysteriet med min egen huvudvärk:D smart va;) aa ja vet;P

Imorron är jag ledig, men ska nog ändå se en musikal och repa med vårat projekt!:D funny!:D
Nu ska jag inte trötta ut er!


Jag saknar mina favvo byxor btw!:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0