Däckad

asså inte däckad som en bil med däck utan med däckad?

I alla fall dagen har rullat på förbannat trögt och jag trode seriöst att jag skulle spy i någon papperskorg i korridoren idag! SHIT vilken huvudvärk! Men klarar man dubbel matte lektion så klarar man vad som helst! eller aa jag klara mig nätt o jämt hem efter att ha gått i skolan o sen åkt o lämnat tillbaka skor.. Väl hemma var det tablett o sen var jag nog som en klubbad säl, sa till elin att hon skulle hälsa alla som kom hem att jag var icke kontaktbar den närmaste tiden:P

Men nu har i alla fall migränen lagt av och nu har jag bara lite stundtals huvudvärk för dem som ville veta! Vet att jag ligger efter med ett svenska arbete som skulle lämnats in förra veckan eller imorron och jag lär aldrig hinna det! Men hur skulle jag gjort det? Det är inte det lättaste att läsa med migrän bokstäverna stannar ju inte kvar på sin rätta rad så lycka till med det! Aja en dag i taget Anna...

Men nu när jag ändå aldrig lär somna ikväll så kan jag ju lika gärna göra mig förberedd tills morgondagens svenska lektion. Tack och lov för film mys på kvällen sen!!! :)

Ha en fin tråk-höst-dag för de som fortfarande är kvar i sverige! Till er andra ha det bra i alla fall:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0