Det blir inte alltid som man tänkt sig men det går bra ändå! :)

Seriöst är det här den kallaste av kallaste dagar idag eller?

Men trots kylan har jag fått massa gjort!:O
Skolan va helt i sin ordning även fast det var en lång dag.. men mösspåtagningen var roande! sen att jag var helt slut till sista lektionen då vi hade en liten föreläsning är ju en annan sak.,.. jag skyller på svininfluensan!

Intresant värre blev väl eftermiddagen som inte alls har blivit som jag tänkt mig! först ska ja springa o hämta en väska som syster yster inte ville släpa på.. men istället travar jag in på apoteket där jag möter Challot som jag slår sälle med och när vi ska hämta den där väskan har jag ju så klart glömt mobilen o måste springa o hämta den i bilen så ja kan få tag på elin.

när väl väskan är funnen o i min hand så travar vi vidare mot fix och willys för att handla till filmnatten! Jag får akut magkramp ( funderar på att skylla på all medicin jag tryckt i mig de senaste dagarna) Men väl på willys handlar vi massor med läsk! o självklart taco och frukost;P sen står jag o håller Challe sälle medan vi väntar på hennes skjuts.

Efter det springer jag vidare i staden sörping på väg mot bilen när jag kommer på att jag lika gärna kan ta en sväng om hos optikern och beställa tid så det han jag också med!

Sen efter att inte komma på ngt att göra så sätter jag mig i bilen o beger mig hemåt... Dagens plan var att vara social med Anders men det gick ju tydligen åt fanders som vanligt! (har bildats en vana av detta).

Nu sitter jag i myskläder o funderar på att hämta mina favosockar och sedan börja ge mig iväg mot ö-ryd för filmtajm!

Tjarå herrå ses på lan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0