Faster than quick!

Hör och häpna gott folk!
Jag har nu varit hos doktorn, okej jag var där i förmiddags men i alla fall ni hajar
Jag har nått virus, som alltid när jag är sjuk med andra ord...
och som moset på grädden?? Så har jag tydligen drabbats av körtelfeber i halsen!? Jag trode man typ fick smittsamma utslag när man hade sånt?:S Men nää det här är tydligen inte smittsamt längre så ni kan alla börja andas igen!
Sämsta med det här att man inte kan göra ngt åt det, bara vänta o vila..
MEN tack och lov så fick jag nått bedövade medel till halsen och idag har jag faktiskt!! *trummvirvel* Fått i mig en hel pankaka med sylt!!! :D

Det som är ännu mer surt är att läkaren sa att jag förmodligen kommer ha feber ett bra tag o att jag behöver vila i 2 veckor! TVÅ VECKOR!???!! Men sen är det ju så att om jag är tillräckligt envis så kan jag allt få febern att ge sig snabbt som attan! JAg klarade t ex av att från igårkväll då (skriv upp detta) jag hade 39,5 i feber till imorrse  (kl 8) då jag hade 38,8 till nu (kl18) då jag har 37,9! I'm  fast devil I think!

Jag hoppas bara febern släpper fort som attan så jag kan träffa folk o agera normalt, jag får helt enekelt leva med att halsen kanske inte fungerar på 2 veckor men läkare har nog alltid lätt öfr att överdriva;)

Nu har jag nog tråkat ut er tillräckligt mkt om min remiss här! Haha!

Jag har massa människor jag saknar nu :( Kom till mig!!! :)

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har med haft det där, de sög verkligen. Fast jag fick inte anstränga mig på en månad xD Fast de värsta släppte efter en vecka, men hade ingen ork till att göra något. Men jag minns inte att jag fick något för min hals däremot, kanske något nytt?

2009-10-26 @ 23:05:46
URL: http://missinnocent.blogg.se/
Postat av: Anna

aj tusan jag hoppas det här släpper fort som attan! Jag fick nån bedövningsgrej till halsen så jag kan börja äta o dricka igen:)

2009-10-27 @ 12:56:20
URL: http://ormbunkens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej, ja vissa har tur :P sån tur hade inte jag när jag hade det där. Måste du ta det lungt ett tag med?

2009-10-27 @ 15:55:05
URL: http://missinnocent.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är känd för att ha tur jag;) Läkaren sa bara att jag kommer va trött o inte orka så mkt o jag skulle vara rädd om att få slag mot mjälten o magen:P Sen skulle jag va helt frisk om 2 veckor men min feber har redan taggat ned så jag tror jag blir helt frisk ganska snart:)

2009-10-27 @ 20:47:27
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0