Gnissel Gnisel

Just nu har jag nada till röst jag kan gnistla till ibland om jag vill få lite reaktion men på order av anna så f jag bara skaka eller nicka på huvudet till hennes frågor! Okej då!!

Werner taggar för match fast just nu springerhon omkring o bortar tänderna i pjamas! , klockan är nu 11 32 alltså;) Hihi sj sitter jag nedsjunken i hennes über sköna soffa och latar mig, jag funderar på om jag ska se ett RobinHood avsnitt eller börja läsa svenskabakon, lutar åt robinhood ska jag kanske erkänna!

Mkt ska man hinna med idag!
1. bli frisk
2. titta på Werners match!
3. Avslutning med fotbollslaget
4. har jag tur så hinner jag kanske plugga lite emellan åt också;)

Nu ska jag göra vettiga saker hat' så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0