Prov, farväl,mat,bio,trött

Dagen inleddes med en tråkig svenska lektion och naturprov... sedan fortsatte den starkt med en Religonlektion som tur var såg vår lärare att det inte var läge för en lång trist lektion så vi slutade tidigt!:D

Vidare hem till werner o sen handla mat till kvällen som spenderades med folk från hennes klass:) Mkt snack och smält ost! ouuups;)

Bio! Fame var det denna gång o den var helt okej enligt min mening:) Livet skulle vara en musikal!!:D jag blir alltid lika sprallig av musikaler!:D Ibland önskar jag att man bara kunde ställa sig upp i bion och skrika rakt ut o bara LEVA lite!



Men som den duktiga flickan man är med lite självkontroll så höll jag mig i skinnet och satt lungt o tillbaka lutad kvar i stolen;P
 
Min dag idag hur var din dag imorron?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0