Shopping+körtelfeber=mkt sovande

Idag va en rolig dag! Eller igårkväll va kul med!
Tack Anna, Anders o Henrik det va kul! ( Tacosen var god;) )

Men idag så ringde min kära vän Anna och frågade om jag ville hänga med o shoppa på ett ställe som ligger långt långt borta!
Jag hängde självklart med och blev senare upplockad av BMW:n!!:D Jag gillar den bilen!! ( Lite med acc i den;) )
Vidare for vi och testade massor med skor!!:D Titta vad jag hittade!!




Jag ÄLSKAR att testa skor!:D:D Jag tror det är Cato som har smittat av sig med sin sko-beroende!
Jag köpte inga skor dock!:P
DÄREMOT så köpte jag faktiskt ett bälte! ( har inget kort på det men snyggt är det!:D)

Sen när jag kom hem så slocknade jag i soffan direkt så det blev inte mkt pluggande idag men imorron får jag väl ta på tvångströjan!!! Nån mer än jag som verkligen inte vill plugga???

Aja Fredagsmys nu! Hej på er!:)

Kommentarer
Postat av: Miri

åh de rosa var asfräscha!! :D

plugg...bajs

2009-10-31 @ 16:58:22
URL: http://miriisabella.blogg.se/
Postat av: Anna

Eller hur! Fast mig i rosa??:P hahah men coola var dem!

2009-11-01 @ 12:01:39
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0