09-09-22

Till mitt försvar så säger jag bara att bilderna kommer så fort jag lagt över dem från min mobil, som för tillfället sitter i laddaren, till datorn!
Sen så ska jag säga att jag tyckte det var lite Coolt att folk faktiskt hade möjlighet att rösta på mig i Söndag! Kyrkan skulle behöva en knuff även på de vuxnas sida av kyrkan!

Nog om det!
Felle var sjuk idag och det sög!! Felle bli frisk nu snälla ögonaböj!
Men ja ska faktiskt impa med att säga att jag fick något vettigt gjort i skolan idag! Jag fixade min studieplan alltså för de som undrar så nu ligger jag rätt med poängen igen! Wohoo!

Jag hade massa roligt att skriva här men det försvann visst ur skallen på mig och igår trode jag att det var Torsdag:S Är jag förvirrad så säg!

Oh well nu har jag en massa plugg framför mig och det blir visst Religionen att ta tag i först! Men jag kanske läser ett kapitel ut twilight först;)

Ha en bra tisdag på er allesammans!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0