Aviga/rätsida va?:S

Okej den här helgen har varit händelse rik! ( inte riktigt lika dan som förra tack och lov!)

Det började lite lätt i skolan i fredags där jag praktiskt taget inte gjorde nått vettigt, sen skolkade vi sista lektionen(A) haha!

Sen drog bruttorna vidare till Staden nkpg där vi köpte ny mobil till mig! För bövelen! men nu kan jag faktiskt svara om ni ringer;) Sen blev det fika med!:D mkt snack och lite verkstad:P

Vidare med bussen till Viken hem till Felle där det blev äcklig sallad (HAHA) och massa snack och PÅBÖRJAN av filmer;P Även att bli skrämd från vettet ingick i programmet enligt Stina ^^ VÄÄÄLDIGT lustigt! Hon skulle bara veta vad som vänar henne *ond blick, ondskefullt skratt MOHAHA*



Felle är en PANG brud! Redo för sängen!;) ( btw min nya kamera på mobilen!:O:D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0