I know you want Me, You know I want ya!

igår var en helt otrolig dag!
Början med skola kunde väl varit roligare men det gör inget för mina flickor (som ag alltid nämner här!:) ) var ju sär så klart!
Sen drog Abbe, Felle, Lisa och jag in till stan för att shoppa kläder till kvällen bl a (tror inte nån hittade ngt att ha på sig på kvällen sen?!) Men det var kul i alla fall o jag köpte en helmysig tröjgrej (!?)

Efter det drog vi vidare hem till Lisa där det blev 5 min på Juno och sen styla oss för utgång! Vi var som alltid snyggast ever!;) haha Väl i norrköping tog vi upp partypinglan Jossan med oss!

Party all night long och sen överaskades jag med ett samtal klockan 3 på morgonen !? haha och ett fåtal sötis sms(a)

Det här är nog inte bra:s Men jag kör hårt ändå!

Nu ska jag ut och rida på Casion ( jag ska tillägga att jag inte suttit på en häst på evigheter så vi får väl se hur det går;) haha men men senare är det anna werner som gäller! KUL!:D:D:D Och imorron är det IKEA! KUL!!:D


Kör hårt och låt inte livet slippa undan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0