Lörsdagsstress!

På tal om Igår så kom jag att tänka på idag!:)

När jag väl kom hem från viken så blev det snabb dusch o sen vidare till Systerysters fotbollsmatch, förstahalvleken var hel ok men sen gick det lite utför tyvärr:/ men de är duktiga i alla fall! (och jag är faktistk också ganska duktig som stod ut med konstant frysande i ca 1 ½ TIMME! )


In action!

Sen for mamma och jag snabbt som attan vidare till Linköping och IKEA! Där det var tänkt att jag skulle hitta en ny säng och en tröja, varav vi kom hem med en lampa, några handdukar och lite ljus! Alltså blidde det ingen säng eller tröja:S Får fixa det på ngt annat vis! 

Men nu är vi hemma och slappar och ska snart se nån bra film ( vad nu det blir?)

Ha en fin lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0