Måndag

 Jag börjar seriöst bli nervös på mig själv.
Jag är jätte skoltrött! verkligan jätte trött på det!
Jag vet att jag verkligen borde plugga men jag klarar det bara inte.

Mina flickor lättar upp stämmningen i alla fall
(även fast vi haj jäkligt olika åsikter när det gäller olika saker;) )
Men jag tycker jätte mycket om dem i alla fall!
Dock så saknar jag min werner:( Det var jättelänge sen jag var med henne!! Måste bli bättring på det!

Nu ska jag tvinga mig själv till att jobba med Samhällen och projektet! Marsch pankaka! sen blir det att laga mat!
PEPPA NU ANNA PEPPA!

Btw på tal om peppa så vann vi ju matchen igår och nu ligger Norsholm etta i serien igen;)

Kommentarer
Postat av: carro

"Demonstrera en 69:a" HAHA ^^

2009-09-14 @ 18:51:53
URL: http://kaleidoscopic.blogg.se/
Postat av: Anna

Helt klart;)

2009-09-14 @ 19:56:01
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0