Ögonblicket

Här kommer lite bilder och jag måste bara be er alla att kolla lite extra på Lina M när hon är med på bild för hon är alltid sockersöt med sina miner!:D Puss

FELLE MIN SÖTIS <3
Felle min Felle <3

UPPMÄRKSAMMA LINA HÄR FÖR HON ÄR SÖTIS:)
 
LINA VET HUR MAN POSAR HON!


ÄVEN PÅ MATTEN LYCKAS JAG FÅNGA HENNE PÅ BILDEN;)


FELLE SITTER OCH JOBBAR FLITIGT I ALLA FALL


KENNETH ÄR SERIÖST VÄRD EN GULDSTJÄRNA FÖR HAN STÅR UT MED MIG


SOFIA OCH CHALLE LADDAR INFÖR ENSEMBLE


CARRO BARRO ÄR EN FIN FLICKA TKR JAG:)

DANNE HAR EN LÄSKIG HAND:O


HMMM MINA BEN??


HAHA OKEJ JAG GÖR OCKSÅ BORT MIG IBLAND! TYP DÅ JAG TROR ATT JAG KAN SMITA UNDAN FRÅN KAMERAN!


HÄR ÄR MINA FINA FLICKOR FELLE OCH LISA



FELLE ÄR LITE CRAZY!


VI ÄR COOLAST PÅ IKEA!

CHALLE OCH ABBE ÄR FINA FLICKOR DEM MED!

LISA O CARRO BUSFRÖN




Nu är det ju så att jag inte har bilder på alla men jag tkr om alla så klart!:D Puss till er!:)




Kommentarer
Postat av: felle

Puss på låret!

2009-09-23 @ 14:33:15
Postat av: Anna

Byter lår;) HAHA

2009-09-23 @ 19:00:07
URL: http://ormbunkens.blogg.se/
Postat av: abbe

Nejjj din dumma Anna, du skulle ju inte lägga in bild på mig..BLÄHHHHH

2009-10-13 @ 16:07:48
Postat av: Anoo

Oj sorry men det är bara EN bild Abbe lite får du stå ut med faktiskt;)

2009-10-13 @ 17:46:23
URL: http://ormbunkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0