Skolan, plugget, plugg, plugg, propp?

Att plugga känns verkligen som en propp just nu!
Bon Jovi sprutar ut ut mina hörlurar och ändå får jag inget gjort känns det som,
Psykologi arbetet bara växer och växer framför ögonen på mig och jag vet snart varken in eller ut!
Men jag ska kämpa på och gud vad skönt det kommer vara när psykologin och Samhällen är klar! jag kommer känna mig så fri!!:D

Ser fram emot morgondagen för då händer det massor känns det som men det ska bli kul i alla fall!:)

Nu ska jag ta mig i örat o se till att få någonting gjort! Jag ser bara hur lina sliter för att få någonting gjort i psykologin o Carro L ser helt nere ut ( jag förstår dem fullt ut kan jag säga!) Hur mäkilä ser ut vet jag inte för jag orkar inte vrida på stolen faktisk...

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0