Upp-och-ned-och-bak-och-fram

Mitt liv ligger upp och ned nu så det nu är det stilla! Imorron kommer det förmodligen vända på sig och då blir det yrväder! Men jag ska klara det!

Felle gav mig ett gott råd " Sluta tänk Anna" Jag gör mitt bästa jag lovar!

Jag har amssor jag måste göra nu egentligen : en hel del plugg eftersom jag inte har pluggat på jätte länge med tanke på rådande omständigheter! ( det här helgen har innehållit mer än vad hela mitt liv har gjort totalt!) Sen behöver jag städa hela huset ( det ser ut som en soptipp här! USCH!) Och jag behöver också få en början eller ett slut på det hela.. Oh well men jag börjar lite lätt emd en fotbollsträning;) haha

Kommentarer
Postat av: Lisa

Nu är det dags att du och jag får ordning på våra liv tycker jag! vi kan inte ha det så här, så från och med nu dömer jag oss till att ändra oss, bara så du vet ^^ och det är inte bara du som ska städa så du vet! och läxor, äsch vem bryr sig och vad har man för nytta av dom?! JO INGEN!! så strunta i dom :D

2009-09-08 @ 18:11:20
URL: http://mirjamlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0