Blodgivare, negativ

Vissa blir ledsena när de upptäcker att de måste ta en spruta eller ta en blodprov, själv säger jag tvärtom! Men när man väl vill något så går det visst emot en... Blev inget blodgivande för min del eftersom mitt blodtryck var för lågt.. surt som fan enligt mig! Men jag fick i alla fall svar på varför jag blir yr av minsta lilla och alltid tycks frysa... Äntligen efter typ nått år av undran och en jävlamassa sjukhusbesök som de ALDRIG har tagit ett jävla blodtryck på mig, men blodprov är nog nått de älskar tror jag (inte mig emot alltså) men ibland bli jag bar aså himla arg på sjukhus... Bajs och jaa jag är sur över att jag inte får lämna blod! OCH JAG ERKÄNNER DET MED GLÄDJE!!

Read me a bedtime story! Nae vars jag läser hellre själv! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0