Livet i gungning och rullning

Mkt händer i livet och man gör misstag och man gör inte misstag. Undrar om allt man gör egentligen är ett misstag eller inte ett misstag. Det brukar ju typ alltid finnas ngt mellanting men gör det det när det kommer till misstag? Kan man säga samma sak till saker som inte är misstag också?

Nae jag vet inte men sånt får man nog börja tänka på när man har för mycket fritid och det har jat inte just nu för mitt liv är i full rulle och jag lever ut mina misstag eller inte misstag.. vilket det nu blir :)



Vår valp på 12 veckor :) Älskar honom redan!

Kommentarer
Postat av: linnea sundberg

skärp rä! Du är as söt ju :)

2010-04-25 @ 18:38:21
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0